Om bloggen

Her ska eg skriva med ujevne mellomrom om reiser og andre kjekke ting.

Vinterslutt

VinterPosted by jarle Sun, March 07, 2010 20:44:17
I dag demonterte naboane julalyså som har honge og glitra øve denne innerste enden av Karlsminnegatå, også kalt Fremad. Det tar eg som et velkomment tegn på at vinteren er på hell, og at det e ikkje lenge før me kan bretta opp teskjortå og la solå skina på vinterkvite magar. Og ettersom det va minst 6 grader + i dag, så trur eg at det er kun kort tid igjen te at me kan sykla på bare veier! Eg glede meg!!!
Ellers er det vel på tide å summera opp denne snørike vinteren, og eg må sei at det har vore ein heilt framifrå vinter for meg. Heilt frå eg reiste te St.Johann i. T. den 16 januar, te eg kom heim 20. februar, va eg i storform. Det var fantastiske forhold i bakkane, så eg fekk utfolda meg skikkelig. Hahnenkamrennå i Kitzbuhel var og flotte opplevelsar, så det er ingen tvil; neste januar blir eg å finna i same løypene. Er det noken som blir med?
Verre va det då eg kom heim, eg blei angrepen av influensa og svartedauen og
Hiv og Hoy og litt te. Blei liggande i halaen veka å syns synd på meg sjøl.
Men det e øve nå, så eg trur eg sette på Våren av Grieg og lokka auene å tenke på det som ska komma de neste månane.

Takk for i vinter,
ses te våren.

Siste skidag

VinterPosted by jarle Wed, February 17, 2010 21:32:42
Javel då. Det går mot slutten på denna utflukten og. I dag har eg vore å besøkt alle almene som eg kjenne for å sei servus og auf wiedershen, elle noke sånn, og det blir jafall snapsar av. Flotte dag var det, med herlige snø og passelig med folk.
Nå må meg slutta av , for eg ser doble bokstavar.

Sov godt

jele

Tirsdag

VinterPosted by jarle Tue, February 16, 2010 22:04:36
Nå innser eg at denne utflukten snart er over. Eg har vore her så lenge at eg føle meg metta av skigåing, kim sko tru det ? I mårå har eg lovt å renna med Hainz frå Wørgl, det e meldt strålande ver, så det ska nok gå fint. Veldig kalt om nåttå, -15 i dag tidlig nede i byen.
I går va eg papparazzi på hexenfest på Cafe Rainier. Det var de gamle damene i byen som var flott utkledd som hekser. Mange fine bilder kommer snart til ein skjerm nær deg. Ellers har dagen gått med til å finna adresser og bilder fra Dubrovnik og nærliggande områder. Annelies skal på ferie dit seinare i år.
I går blei det jo et søl til Svindal-gutten i utfor, og eg har innkassert ein del snapsar på det. Er det ikkje kjekt at sjøl idrettsfolk kan komma til nytte av og til?
No vart eg trøyt.
sov godt

Søndag

VinterPosted by jarle Sun, February 14, 2010 22:18:28
Skreiv siste dag på Angerer Alm på fredag, men nå er eg her igjen, men denne gang bare for ei natt etter 2 netter i Appfeldorf. I mårå flytte eg ned til Annelies, det blir kjekt det og. Hu og Horst skal til Dubrovnik seinare i år, og eg har ein del bilder derifrå som eg skal kåsera om. Eg var der i mai, og eg har lyst å reisa tilbake og strekka ut kroppen på øya Lokrum, der er det noken herlige svaberg å ligga å sola seg på. vel, vel, me får sjå.
Her på Angerer Alm er det nokså fullt, ein mengde halvstore ungar som springe rundt å bråke, men eg trur de holde på åsovna nå, så det går nok bra.
I dag har det vore atskillig fleire folk i løypene enn det har vore i de 4 foregåande vekene, tilogmed køar på 10 min. har eg opplevd i dag, uhørt spør du meg. Femta giret har eg ikkje brukt i heile tatt, men i mårå tidlig kl. 0805 ska det gå fort, eg love.
I kveld har eg hatt selskap med 2 veldig hyggelige vinpresentørar frå rundt omkring Wien. Dei har fortalt mye om vin som eg allerede har glømt det mesta av, det viktigaste var at eg har prøvesmakt ein heil masse vin som de hadde med seg. Sånne folk er likandes. Eg kjenne det blir tidlig kveld i kveld.
Prøvde å senda MMS av maten i keld til Ingjald og Sten Jonny, men det ville ikkje.
one-two......ten and out!

Siste kveld på Angerer

VinterPosted by jarle Thu, February 11, 2010 18:20:46
Torsdag kveld, klar for siste middag på Angerer Alm. Håpe det blir bra, maten er heilt sikkert god, og då komme suksessen an på resten av gjestene. I går var det et sant helvete her i hyttå. Det kom ein gjeng frå Bavaria sa de. Men eg misstenke at de var frå Baviania, for de hørtes ut som ein gjeng med bavianer som hadde fått for mye å drikka. Det blei tidlig kveld på meg, og det var jo bra i dag, for føret var bra heile dagen , så det blei ein del høydemeter på ski idag.
By the way, Stan Gonny, Ingjald og Kenn tok bussen til Fieberbrunn og kjørte der idag, mens Knut og meg holdt skansen her på Kitzbuhler Horn.
I mårå er det ner te Appfeldorf for et par netter før "turistane" reise heim på søndag.
Svulten, glede meg til ein god middag, fohåpentlig uten Bavianerar.

Servus

Kviledag

VinterPosted by jarle Wed, February 10, 2010 18:25:03
Hei alle sammen.
II dag har eg kvilt meg, kun turen før frokost blei gjennomført på ski i dag.
Grunn ?, skodda og snøfall, men eg må sei eg trengte litt kvile, særlig mine trette ben. Har brukt dagen til å bestilla rom her og der for neste veke, men mest av alt har eg brukt dagen til å smaka på ølet her nede, eller her oppe, det er tross alt i 1200 meters høgde.
Nå glede eg meg stort te middag kl 19, eg e svulten!!!
Skål!
Meg sjøl.

Angerer Alm

VinterPosted by jarle Mon, February 08, 2010 23:01:58
Endelig på plass på Angerer Alm med venner og det hele, og til min store glede har de tilbydd seg og skriva litt i denne bloggen når eg er litt låk i cabesaen.
So here we go; ein strålande dag, heilt i frå måren av. perfekt preppa bakkar. Det er hardt å følgja etter ein som har vore i trening i 3 veker før vi kom, men med nokre snapsar så kjem og farten og svingane. Før vi flytte opp på fjellet var vi ute på Mouth og hadde fondue med gamle og nye bekjentskap.
I dag fekk eg og muligheten til å slå meg i saman med gjengen, Fikk berre renne ned til Angerer før heisen stoppa, Det var greit å "kallibrere" beina så i måra så er det berre å sette i gang. Det er stjerneklart ute og det blir en strålandes dag. Det er eg sikker på. kenn
Alt dette er skrevt heilt og fullt uten kontroll frå redaktøren, sånn som alt aet som skjer med oss her nede.

Goden genatten

Tirsdag i februar

VinterPosted by jarle Tue, February 02, 2010 21:49:24
I dag har eg vore exremt late. Det snøa då eg sto opp, og det hadde det gjort heila nåttå. Snøen slutta te non, og solå kom ram. Då sat eg allerede i tårnet på Huberbrau og drakk herligt lokalt øi og åt blurwurst. Ahc det va herligt. Etterpå gjekk eg heim te Anneliese og hjalp te med å flytta noken feilplasserte pakkar. Når du hjelpe Anneliese med noke, blir det nokså mange snapsar av det, så eg mååtte ha ein time på ryggen ette det.
I mårå flytte eg til Appfeldorf, og då blir det radiotaushet til eg flytte opp på Angerer Alm på søndag.